78185

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


KaJi (88.103.157.154) --- 16. 12. 2008
Re: Jak se jmenuje firma, ktera bude propagovat med?

Felix Pečenka:
"Pokud nemáte med nemůžete výsledek vidět. Já pořád prodávám novým zákazníkům, což v minulosti nebylo. Supermarkety plačou, protože zákazník jde přímo za včelařem."
----
Letos je poptávka po medu, protože díky úhynům je podstatně míň medu u včelařů, následně poplašné zprávy v tisku co pouštělo vedení ČSV udělalo své. Předpokládám, že tohle nebylo součástí propagace medu protokolservisem :-).
Taky se podstatně zdvihly výkupní ceny. Zaregistroval jsem, že snad nebyl problém prodávat do výkupu za 50. Takže hodně včelařů, kteří předtím prodávali v drobném lehce nad toto cenou se nevyplatilo stáčení a celou produkci prodali do výkupu.

Ale běžte se podívat třeba do Tesca (tam mají poměrně široký sortiment včetně českého medu i se speciální nálepkou český med) a tam lidi na toto označení neberou ohled. Vybírají očima (barva medu, tekutost) a peněženkou.

Nehledě na to, že EU přidaklo 1/3 peněz zabránilo propagaci českého medu, ale jen medu z EU. A to je skoro každá sklenice v obchodech. Směs EU a mimo EU.

Takže je dost těžké určit, jestli při letošním snížení produkce (nejen u nás, ale i v zahraničí) je za tím nedostatek medu u včelařů a drahá konkurence v obchodní síti.
Takže by jsme potřebovali vědět, za kolik med prodáváte, aby se to dalo vyhodnotit. Pokud jen lehce nad 100Kč za kilo, nebo i míň, tak za váma chodí lidi protože jste nejlacinější.

A až se do obchodů vrátí med kilo za 70 a míň, tak se pak teprve dá vyhodnotit úspěšnost akce. A jestli zákazníci vytrvají u českého medu od včelaře.
Ale ona žádná akce na propagaci českého medu neběží - ani ta co platí členové ČESKÉHO svazu včelařů. To je propagace spotřeby medu. Myslím, že velkoobchodníci jsou za ní českým včelařům vděčni:-) Určitě cítí zvýšený odbyt medu EU na který je program cílen.

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 32884


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu